Telenor banka

Nakon dosta peripetija danas sam konačno uspeo da otvorim račun u Telenor banci. Sve je počelo lepo, račun se otvara preko veb sajta, sam biraš korisničko ime i lozinku, čak i broj računa možeš u nekoj meri da personalizuješ. Nema troškova otvaranja računa, nema troškova održavanja. Onda dolazi korak verifikacije mejl adrese i tu padam na ispitu. Iz nekog razloga mi ne stiže verifikacioni mejl ni nakon više pokušaja. Izgleda da ga server briše odmah po prispeću, nešto mu se ne sviđa. Odem do poslovnice pošto ionako treba da potpišem ugovor, prijavim problem dami koja tamo radi, ona mi kreira kao neke privremene kredencijale i pošalje mi ih na verifikaciju. Privremena lozinka mi dođe na mobilni SMS-om ali mejl sa privremenim korisničkim imenom opet neće. Odem kući, sačekam mejl još malo, kao možda kasni, i kada na kraju očekivano ni to ne stigne, otvorim novi mejl nalog na Jahuu, istestiram da sve zaista radi sa primanjem i slanjem mejlova i napišem mejl korisničkoj podršci sa molbom da mi promene kontakt mejl adresu. Stiže odgovor sutradan, ne možemo to mi, morate da odete do poslovnice da vam to srede. Danas posle posla svratim do Merkatora, oni mi učukaju novu mejl adresu i zasita mi na Jahu stigne mejl tipa “promenjena vam je kontakt adresa”. Odem kući, verifikujem adresu, probam da se ulogujem sa mojim kredecijalima, kaže pogrešno korisničko ime ili lozinka. Onda odem na oporavak zaboravljenog korisničkog imena pa tako na mejl dobijem ono privremeno korisničko ime, upotrebim lozinku iz SMS-a, ulogujem se i odah promenim kredencijale na ono što sam želeo prilikom otvaranja računa 🙂 Sada čekam karticu da mi stigne poštom.

Apdejt: poštar me nije našao na adresi i vratio je karticu u Telenor 🙂 Dogovorio sam se sa Telenorovom korisničkom podrškom da karticu ostave u nekoj od poslovnica pa ću ja da dođem i da je pokupim…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *